Nagyon fontos tudni, hogy minden egyes vásárlás alkalmával a részedre átadott csomag
tartalmaz egy vagy akár több számlát és garancialevelet.
A garancialevélen minden esetben feltüntetésre kerül a megvásárolt
termékre vonatkozó garancia időtartama.
Vannak olyan termékek,
melyekre külső garanciajegyek érvényesek vagyis a gyártó vagy forgalmazó partner végzi a
garanciális cserét, esetleges javítást. Ebben az esetben a garancialevélen
feltüntetésre kerül a garanciával kapcsolatos minden információs és a
legtöbb esetben a márkaszervíz vagy márkahálózat elérhetősége is.
Kérjük, hogy garanciális kérdésekben ebben az esetben a márkaszervízhez fordulj és
tájékozódj a garancia érvényesítésével kapcsolatos teendőkről.
Amennyiben a csomagban az általunk kiállított garancialevelet találod,
akkor a garanciális ügyintézés kapcsán is hozzánk kell fordulnod.
Kérjük, hogy ebben az esetben használd a Garanciális Ügyintézés szolgáltatásunkat.
Kérjük, hogy mielőtt megkezded garanciális ügyintézésed győződj meg arról, hogy a termék ténylegesen meghibásodott!
Köszönjük! A garanciális ügyintézés megkezdéséhez töltsd ki az alábbi űrlapot!
Kérjük, hogy ügyelj az adatok pontosságára és a figyelj arra, hogy a megadott információk a valóságnak megfeleljenek!